Obserwatorzy

wtorek, 12 kwietnia 2011

3

Wczoraj nie było happy endu ;/ Potknęłam się i w moich ulubionych spodniach jest dziura. Zdarza się, niektórym częściej. Więc skoro głupi ma zawsze szczęście to ja muszę być naprawdę mądra. Plany na dziś? Kompletny brak. Pada deszcz, zimno jest, ręka boli, nic mi się nie chce robić. Będę się obijać cały dzień. Fajnie będzie.Zapomniałam wspomnieć że przez trzy dni mam wolne od szkoły, bo trzecie klasy gimnazjum piszą testy. Rozmowę z Oskarem mam już za sobą. Trochę się bał, ale nie było tak źle, bo ściany nigdzie nie było ;) A tak na marginesie 12.12 ktoś mnie kocha. a,b,c,d,e,f,g,h,i,j,k,L ! Nie znam nikogo na L, ale mam dylemat ;p Mój mały problem, idę go rozwiązać. Pa :**

2 komentarze:

  1. ja też kiedyś rozdarłam spodnie.
    Też się dodaję, masz tu fajnie xD
    Czy te legginsy są z glovestara?

    OdpowiedzUsuń