Obserwatorzy

niedziela, 10 kwietnia 2011

1

Opuściłam fbl i przyszłam tutaj ^^
Oczywiście polecam wbijajcie tu
A więc tu będę pisała o całym moim świecie widzianym z mojej perspektywy, życia nie mam nudnego, więc zapewne będzie fajnie. a jak nie to alt + F4 i papa, narka, buźka :**
Może trochę się przedstawię: jestem Martyna, mam zajebistych przyjaciół! Interesuje się fotografią, książkami i hmmm... wszystkim po trochę. :p Lubie moje życie fajnie jest, a to wszystko dzięki moim znajomym, których baaardzo kocham ! :* Chodzę do gimnazjum, gdzie też jest super, nie wspominając o niektórych nauczycielach , którzy się na mnie uwzięli :/ ale ogólnie to git. Klasę mam fajną, fajna bo śmieszna :p  Omg, jakie ja mam fajne życie. :D

2 komentarze:

  1. mówiąc o zajebistych przyjaciołach mówisz o mnie , wiem , dziękuję : )
    kocham ; *
    super będzie ten blog ^^
    będę tu wbijać ciągle ; D :**

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze i wszędzie mówię o tobie :*
    ja do ciebie też będę wbijać ciągle.
    kocham :**

    OdpowiedzUsuń