Obserwatorzy

poniedziałek, 11 kwietnia 2011

2

Zaraz spadam na dwór z tymi moimi :**
trzy z nich na zdjęciu.
od prawej Tyśka, Tucha, Jessina i Ja. 
Oprócz nich idzie jeszcze Piguła i Iwettka <3 
Oj ,przypomniałam sobie Tyśka nie idzie, bo musi coś tam zrobić, a szkoda :/
Dziś jak zwykle w szkole było kozacnie.
Dostałam 5 z historii, wielki lans.
No i jestem lepszym dyżurnym od Andrzejka ;) ale niestety nie pogadałam z panem Oskim-Boskim, bo się za bardzo bał nożownika. Jestem postrachem szkoły ^^ i jeszcze te moje  tańce na wf z Jessiną, bardzo mi przykro ale nie pamiętam jak to leciało :/
o i jeszcze no ta Kaśka , co Nafalskiemu sznurówki związała , to było niezłe. Dobra koniec tego dobrego, spadam ogarnąć włosy, i twarz :))  Bo się jeszcze spóźnię.  
Peace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz