Obserwatorzy

środa, 13 kwietnia 2011

5

Kolejny deszczowy dzień. Załamka, pragnę słońca, tęsknie za słońcem ! Dziś nie mam ochoty siedzieć w domu, później wybywam do Jess. Pooglądamy jakieś filmy, może coś nagramy. Fajnie będzie, przełamie deszczową nudę. :p Hmmm, nie wiem co by tu napisać, bo wprawdzie dopiero wstałam, ach i miałam zarąbisty sen :) Śniło mi się że wygrałam w lotka, szkoda że się obudziłam, bo właśnie kupowałam ferrari... ;p




I serdecznie zapraszam do oglądania, komentowania i brania udziału w loteriach, na blogu Martusi ! Znajdziecie tam ciekawe opowieści z życia owej nastolatki, warte wzięcia udziału loterie i wiele innych ciekawych rzeczy ! >klik tu<

5 komentarzy:

  1. nie lubię deszczu
    sny potrafią być przefajne

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo ;*
    naszyjnik jest z sh :)
    a sukienka jest czerwona, tylko zdjęcia wyszly zaklamane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki :* mam nadzieję że będziesz wpadać częściej :)
    Obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper blog ;)
    Naprawdę jest świetny. ♥
    Zapraszam do mnie.
    I do dodania się do obserwatorów,bo za niedługo jeśli dobiję pewnej liczby obserwatorów odbędzie się konkurs. Będzie on ze wspaniałymi nagrodami ; *

    http://asia-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń